zaterdag 3 september 2011

Fragmenten: the Sproud and the Bean

Het nieuwe schooljaar gaat bijna beginnen. Gaat een spannend jaar worden, o.a een bachelor film (minimaal een minuut) en 2 bumpers. Houd m'n blog komend jaar dus in de gaten voor nieuw werk. Maar tot die tijd; een paar shots (grotendeels niet afgewerkt, en dat blijft het..) uit mijn filmpje over een eenzame Mol die ik in mijn 2e jaar gemaakt heb op het Rits, de opdracht was om te leren animeren op muziek. Ik koos voor Joanna Newsom's Sproud and the Bean.


Mol from Floriaan den Hoed on Vimeo.

Mol _ shot from Floriaan den Hoed on Vimeo.

2 opmerkingen:

  1. Tof man! Jammer dat je de hele animatie niet meer hebt afgemaakt. en dat je dat ook niet meer zal doen:P Ziet er echt heel tof uit. Is de bovenste een combinatie van traditioneel en digitaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de animatie was opzich wel af.. maar zo crappy dat ik t niet post.. Dat multiplan effect is After effects met photoshop.. verder traditioneel geanimeerd, en dat shot van de mol in kleur is tv-paint. Erg tof programma Frank moet je zsm regelen.. in 1 dag heb je dat geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen