zaterdag 28 januari 2012

Japans magazine

Kreeg van de week een e-mailtje binnen van een japans magazine (1 of ander cultureel blad), dat mijn interview dat ik afgelopen zomer heb afgenomen, is gepubliceerd. Ze zijn zo aardig geweest om me een pdfje op te sturen. Jammer dat ik geen japans kan lezen. Maar toch grappig.
Mocht iemand toevallig Japans kunnen ontcijferen. Laat het maar weten! Benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.
Komende maanden waarschijnlijk weinig nieuwe berichten; Ik werk samen met mijn getalenteerd klasgenoot Cederic Neven  komende maanden aan onze eerste officiele korte animatiefilm (Bachelor film). Waarover later dus meer!

2 opmerkingen:

  1. ik volg toevallig een taalcursus japans ^^
    je hebt 3 verschillende schrijftalen maar ik herken wel sommige tekens zoals の en は, maar ik ben nog maar net begonnen met de cursus dus echt lezen lukt me nog niet :s

    zodra ik het onder de knie heb laat ik het je weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt!? Super! Ik wacht in spanning af dan:)_

    BeantwoordenVerwijderen