zondag 29 april 2012

Flori-Link SPAM!

Zoals sommige van jullie al weten, houd ik me naast dit blog, ook steeds meer bezig met flori-link.blogspot.com/
Het moet een soort archief/database gaan worden met artists die bezig zijn binnen de animatie branche (studenten/professionals) van over de hele wereld. En waardoor je iedere dag nieuwe tekenaars/animators ontdekt.
Ik heb 'm vandaag een opschoonbeurt gegeven!. Hopelijk verschijnen er binnenkort ook een paar bescheiden advertenties op. Maar daar heb ik wel onwijze traffic voor nodig. Wat voorlopig nog niet het geval is.

 Als jullie nog tips hebben hoe ik zulke dingen moet aanpakken, of hele coole tekenaars weten die absoluut niet mogen ontbreken, laat het me dan weten! Ik ben ook nog opzoek naar een betere titel voor het blog. Dus als je iets beters weet: Let me know!

Dus doe lief en volg flori-link of link het op facebook/twitter/blogger of weet ik veel hoe.

2 opmerkingen:

  1. I was just checking out your blog and I like it. a3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great watercolors,Man!
    Let me know when your animation movie is ready.
    Cheers from Brazil!

    BeantwoordenVerwijderen